tisdag 13 mars 2012

Stor prinsen min..

I söndags fick L en hatt som han egentligen skulle ha fått i julklapp men jag hade gömt den så väl att jag själv inte hittade den.. Så kom jag på det när jag såg en bild på en kille som hade en sådan.. Det är ju skrämmande så dåligt minne jag har.. =) Men hur som helst så blev han super glad och älskar att ha den på sig.. När han kom hem från skolan igår så gick han upp direkt och bytte kläder till sin fin väst och slirren (slipsen).. Sen så tyckte han att jag skulle knäppa ett kort på honom.. Jag kan ju säga att jag inte var sen då att ta fram kameran, han vill aldrig vara med på kort annars.. Han satt och poserade som värsta modellen.. =) Älskade stor prinsen!!

Idag är det jobbet som gäller.. Inget kul att sitta inne när det har varit så gudomligt härliga vårdagar ute, men men..
Skön tisdag till er
hugs and kisses

1 kommentar:

Vintage House sa...

vilken härlig cooling och de är så kul när de poserar....
Varm kram
sandra