söndag 18 mars 2012

Nöjd nöjdare nöjdast..

Ja nu sitter vi och myser i soffan hela familjen.. Så himla skönt.. Stor prinsarna har kommit hem från sin pappa efter helgen.. Snart börjar en ny vecka med allt vad det innebär..
Jag var ju ledig i fredags så jag har nog massa att ta igen på tisdag..


K och jag har kört ett super hårt race ute i lagården i helgen och känner oss stor nöjda just nu..! Så härligt när man har byggt upp en förhoppning vad man ska hinna som man sedan också gör.. Då känner man sig tillfreds när man slår ner rumpan i soffan.. =)
Nu blir det Peter Settman och co innan John Blund tar oss..

varma kramar

2 kommentarer:

Vintage House sa...

Dagens låt är en av mina favoriter så underbart vacker...
så roligt för er:)
kanonfin bild...
ha en härlig söndagskväll kram sandra

Unknown sa...

Hej!
Kul att du skrev så jag hittade hit!
Himla fin blogg! LÄgger in dig på min blogglista så jag inte tappar bort dig. Så söt sonen var och fina kort. Hattar är poppis har jag förstått.

Kram Anna