måndag 12 mars 2012

Mysmåndag..

Känns som att det bara blir mys med mina tre prinsar idag.. Igår var K och jag ute och snickrade i lagården hela dagen, så jag är väldigt trött i ryggen och öm i knäna.. Vi lägger nytt golv uppe på skullen.. Det blir jätte bra men det tar sådan tid.. Delen vi byter golvet är nästan 100 kvadrat.. =)

Hortensian är kanske lite tantig men jag älskar den! Det är verkligen sommar för mig egentligen, men jag kunde inte hålla mig från att köpa en redan nu.. Tyvärr ska den ju ha sjukt mycket vatten, den är som en blandning mellan en snittblomma och krukväxt, så den är väldigt lätt att glömma.. Jag brukar ställa in den i duschen, det tycker den om.. =)
Fånga dagen
kram på er

1 kommentar:

Vintage House sa...

Ingen tantvaring alls de är supervackra.....
ska bli kul att få se ert golv tänka mig att det är mycket jobb...
fin måndag till dig
kram
sandra