torsdag 15 mars 2012

Lycka..

Ja det blir snödroppar idag igen, jag kunde hålla mig ifrån dem.. För det här är ren lycka för mig.. När mina fina små prinsar kommer springande med årets första bukett med vårens blommor.. Då blir man varm i hela kroppen.. Det blir så skönt barnsligt när de får sätta ner dem själv i vasen/glaset.. Själv är man ju så förstörd att allt ska stå och se så perfekt ut.. Stjälkarna är olika långa och de spretar åt alla håll.. Så mysigt..

Idag blir det nog en snabbis in till stan för att inhandla vårskor till alla tre sönerna.. Sen har vi lite födelsedagar som jag måste förbereda också.. 

Ta hand om er
kram kram

2 kommentarer:

Vintage House sa...

vackert med snödroppar:)
ha en skön dag o´ch hoppas du hittar lite skor...
kram
sandra

Hannis sa...

Det där är ett sånt där vårtecken jag tycker om, det och att dom börjat sopa gatorna igen.

Hoppas att du får en skön helg/ Kram Hannis