onsdag 28 mars 2012

Körsbärsblommor..

Jag och mina kvistar.. Jag tycker det är så fint att alltid ha färska fina blommor eller grenar inne.. För mig är inte inredningen komplett utan det.. Jag behöver den gröna färgen och det levande för att må bra helt enkelt.. När de har dött så måste det bort direkt annars blir det tvärtom, det tar energi att gå å se på dem.. Oftast.. Frökapslar är ju också vackert..

Lill prinsen sover redan efter en natt med några vakna timmar.. Han håller på att få en ny tand som verkar väldigt seg.. L o N är i skolan och förskolan så jag sitter och njuter i min ensamhet.. Tänkte att jag skulle hinna med att städa och fixa lite för vi får fin främmande på eftermiddagen.. Två jobbarkompisar till mig kommer och äter med oss och pratar lite skit.. =)

Så jag hinner inte med att sitta och slappa längre nu..
kram o kram

Inga kommentarer: