onsdag 21 mars 2012

Kaninisarna..

Det här är lilla Es kaninisar som jag köpte till honom medan han fortfarande låg i magen.. Jag älskar alla Mailegs barn grejer.. Hade förhoppning om att kunna få köpa lite tillbehör till dem som säng och strykbräda m.m. Men än så länge tycker E bara om att kasta dem i golvet, så tittar han på dem och skrattar.. =)
Men de kanske kommer....

Här har vi precis kommit in efter en promenad och spatserande i trädgården.. Tulpanerna är på väg upp.. =) Det börjar liksom klia lite i fingrarna nu, jag vill börja så frön i landet.. Men jag får väl hålla mig en stund till.. Jag har satt lite smultron frön inne och ställt undan.. Tänkte ha dem lägst fram i rabatten som täcker lite plus att alla så klart älskar att äta dem.. Jag tycker det är så fint att blanda blommor och ätbart.. Det ska se levande och spontant ut tycker jag.. Inga raka rader och perfekt klippta buskar här inte.. =)

Ha en skön lill lördag
kram

1 kommentar:

Lilla Majken sa...

Vad roligt att du hittade till min blogg så jag hittade hit. Vilket vackert hem du har!!! Måste verkligen kika vidare här. Klart du får länka jag och jag länkar gärna till din.

Ha en fin dag. Kram Therese