måndag 19 mars 2012

Fika i hörnet..

Nu är alla välkomna på go fika! Lilla E har dukat upp i sin lilla myshörna i köket..
Det är verkligen perfekt att ha barnmöblerna i köket om man har plats.. Det ju oftast där man är själv och då är ju även barnen där.. Någon gång har t.o.m. L o N suttit där och ätit när vi inte fått plats vid bordet.. E fick gruppen när han fyllde 1 år.. En farbror från Skutskär har byggt den för hand..
De fina kakorna önskar jag att jag kunde säga att jag har virkat själv, men så är inte fallet.. Jag beställde dem HÄR, från en gullig tjej som är betydligt duktigare än mig på att virka.. =)

Idag hoppas jag att L får en tid på sjukhuset.. Han har under helgen fått några konstiga utslag runt näsan, vet ju inte om de smittar så han blir hemma hela dagen hur som helst..Så vi tar det piano idag..

Fånga dagen nu
kram till er

2 kommentarer:

Vintage House sa...

Vilken härlig liten mysplats och gott fika oxå:)
kanonfina möbler...
ha en fin måndag vännen...
kram
sandra

Fotograf Cecilia Möller sa...

Sv. Ja jag är glad att hon äntligen hittat lite mysintressen som jag får ta del av.

Hur är det med dig? Får jag komma till dig och fota snart?