måndag 26 mars 2012

En liten glimt..

Tyvärr blev det inte så bra bilder men en liten glimt av skullen kommer här.. Jag och syster kämpade ju på med färgsprutan hela helgen så nu är nästan hela skullen vit.. Om inte sprutan hade blivit trött så hade jag hunnit med hela, men men.. Bilden gör inte riktigt skullen rättvisa tycker jag, det ser mycket mysigare ut på riktigt.. Ljuset skiner in mellan skarvarna på brädorna på ett sånt fantastiskt sätt.. Vill bara sitta där uppe och mysa redan nu.. =)

Jag bara älskar måndagar!! Dagen som de flesta andra ser som jobbiga tycker jag är så underbara.. L är visserligen i skolan till kl.12 men N är hemma från förskolan och lilla E också så klart, så vi har liksom en dag med bara mys..
Medan E sov middag så passade vi andra tre på att så tagetes.. Så himla härligt att ha så mycket tid till alla tre barnen.. Jag förstår inte hur jag ska hinna med att jobba hela veckor och samtidigt hinna med allt.. Jag vill bara stoppa tiden just nu, kunde inte vara bättre.. Hur gör ni för att få allt att gå runt?? =)

varma kramar

Inga kommentarer: