fredag 11 februari 2011

Grått är... också flått...























Det här är saker som jag älskar.. Grått är en utav mina favorit färger..

Lampan köpte jag på rea i helgen, eller rättare sagt två.. De är så fina att jag inte riktigt vet vart de kommer hamna.. Tänkte först i vårt nya kök i varsitt fönster, men sen kom jag på att det är så nätta och fina och skulle passa ovanför köks ön.. Så vi får se..
Den gosiga tröjan har Elton fått från sin farmor som har stickat den.. Så fin..
Torgvantarna köpte jag före jul, när jag stod och sålde bröd och skorpor.. Då stod det tjejer bredvid som sålde de här bl.a.. Jag kunde inte motstå dem..
Sen den underbara urnan.. Den har jag haft i flera år och ledsnar inte på den.. I love it..

Önskar er en skön fredag

Puss & Kram

1 kommentar:

Lisas torp sa...

Jättesnygg lampa och andra fina saker!
Det är verkligen vackert med grått!
Ha en fin fredag!
Kram
Lisa