tisdag 1 februari 2011

Fina underbara Elton..

Den 9 september 2010 kom vår efterlängtade lilla prins.. Liam och Noah gör allt för honom.. Det pussas och kramas varje dag.. Har aldrig hört de säga ett enda dåligt ord om honom.. De är fantastiska båda två.. Alla tre..
Världens bästa killar!!
Eftersom vi flyttade å donade månaden innan han skulle komma så var det lite kämpigt.. Mitt i den tok varma sommaren som var förra året.. Pust.. =)
Så ni förstår ju att det har varit ett händelserikt år.. Liam och Noahs pappa hann också med att flytta, lyckligtvis ännu närmare oss.. Så för dem har det varit ännu större omställning. Men nu har vi landat och vi kommer aldrig mer att flytta.. =)
Nu ska jag vara mer i nuet här på bloggen.. Det som har varit, har varit.. Nu är nu.. Och vi har ju massa ideér och pågående projekt som jag ska visa er..

Go natt kram

3 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
oj oj ni har verkligen haft en händelserikt år och så söt..
har två killar själv som man totalt avgudar:)
sov gott
kram sandra

Lisas torp sa...

Så glad jag blir att höra att ni har det bra och att ni kommit till ro!
Ja, vilket händelserikt år det måste ha varit för er alla och en ny liten kille - vilken händelse bara det! Ååååh, så söt han är och vilka fina storebröder han har!!!
Ser fram emot att kanske få en och annan rapport från alla era projekt!
Du är ju så härligt kreativ både när det gäller att style-a och att göra fint hantverk!
Kramar
Lisa

Ardisia sa...

Hej igen! Jag känner mig i det du skriver -igen =) Det är verkligen märkligt att vi har gått igenom liknade saker det sista året och tog upp bloggandet igen ungefär samtidigt!
Jag var också gravid när vi började riva här. Och höggravid när vi flyttade, Kaspian kom en månad efter vi flyttat.. Samtidigt höll jag på att göra slutexaminationer i skolan & skrev uppsats. Så lite kaotiskt har det vart. Men det som har varit har varit, nu är det dags att blicka framåt! Ser fram emot att se bilder på dina projekt! Kram
Ps. Elton, så fint namn och så fin han är! Underbart med tre killar! Mina är också väldigt snälla & omtänksamma mot bäbisen. Särskilt den yngsta pojken, Hannes, som är 4. Han hade sett fram emot att bli storebror. Härliga barn <3