lördag 5 februari 2011

En mys dag..


Idag blir det lite bilder från Liams rum.. Hans rum var det första vi gjorde i ordning när vi flyttade hit, vi hade t.o.m. fått börjat fixa innan.. Jag älskar verkligen det rummet.. Gamla breda fina brädor i taket som vi hittade under skivorna.. Sen lade K fint furugolv och gjorde egna lister.. Jag får visa det en annan dag..

Idag är stora grabbarna hos sin pappa, och Elton och jag har myst hela dagen.. Det blev ganska intensivt med bakandet igår så jag kände mig ganska slut.. =) Men det är skönt det, och släppa alla måsten för en dag..

Nu tänkte jag gå iväg och laga till en fläskfile´.. Vet inte riktigt hur men det brukar lösa sig..
Ha en skön lördagskväll

Kram kram

2 kommentarer:

Lisas torp sa...

Åh, vilket fint rum Liam har!
Så många häftiga saker!
Ha en fortsatt skön lördagskväll!
Kram
Lisa

Vintage House sa...

Härligt snyggt i Liams rum:)
ha en skön söndag
kram
sandra