tisdag 2 februari 2010

Liten paus..

Ja nu var det verkligen länge sedan sist.. Herre gud.. Tiden går så fort och orken är så minimal.. Jag beundrar verkligen er som har energin och ideérna att visa massa nytt hela tiden.. Här hos oss står det liksom still för tillfället.. Beordrad övertid på jobbet gör att jag blir så trött.. Bara tanken att jag är tvingad att jobba vissa timmar i veckan gör mig trött.. Fy vilken gnällspik jag är nu.. =) Jag är jätte glad att jag har ett jobb.. =)

Här är vårt underbara 1800-tals skåp som vi köpte i höstas.. Vi hämtade det på en husbåt i Uppsala.. Det är så fint med sina träpluggar.. Finns inget metall på det alls, inte ens låset, det är av en liten träkloss..

8 kommentarer:

Lisas torp sa...

Ja, ibland räcker inte tiden till!
Vilket jättefint skåp ni har hittat! Det var verkligen supersnyggt och med alla fina saker som pryder det!

Hur har det gått med husflytten?
Kram
Lisa

Vit som snö sa...

Det ser ut som ett riktigt vackert skåp!!!
Visst är tiden ett dilemma. Denna vecka skulle jag vara ledig tis, ons o lör men så ringde chefen o det blir bara tis ledigt.... Surt!
Men som du säger... vi har iallafall jobb, om än onödigt mycket!!!!
Kram Cilla

Marie sa...

Hej Linda!

Ibland räcker inte tiden till, så är det bara. Men jag blev jätteglad när jag såg att du hade gjort ett nytt inlägg, kul!

Vilket fantastiskt vackert skåp och oj så mycket fint som står där på hyllorna, inspirerande!

Ha det bra!
Kram Marie

Millygarden sa...

Vackert skåp fyllt med massor av vill ha saker!

kram Marina

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad kul att se ett inlägg från dig igen! Skåpet är ju hur underbart som helst ju!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Nina`s Lantliga med Pamp sa...

Hej Linda,
Vilka fina detalj bilder du har.
Hittade dig ikväll och har sååå roligt med att gå igenom dina rum. Jag e ny i bloggvärlden sedan ca en månad tillbaka och ser att jag har mycket att lära. Men det kommer...
Tack för inspirationen,
Kram, Nina

Vit stjärna sa...

Hej vännen!

Usch för å behöva jobba massa mer än det man redan gör. Är ju svårt att få tiden att räcka till ändå!
:( Hoppas allt är bra annars!

Såå underbart skåp du visar! :)

Ta hand om dig! Vi får ses nåt när längre fram när tiden finnes!

Stooor kraaam

Unknown sa...

Åh så ljuva bilder!