måndag 10 augusti 2009

Hemma igen..

Efter min efterlängtade Danmarksresa..

Min sambo hade fixat vår semester men ville inte säga vart, förrän samma dag vi skulle åka.. Då skulle jag få en karta till resmålet.. Så vi satte oss i bilen i onsdags och på kartan stod det Västervik.. Det skulle bli så himla skönt.. Så kom vi ner till Västervik men Kristofer körde förbi och sa att vi hade långt kvar att åka.. För vi skulle till Danmark.. En liten luring.. =)

Vårt första mål var underbara honning og flora.. Där har jag kunnat gått runt hela dagen.. Så fantastiskt vackert.. Om ni ska till Danmark någon gång så får ni inte missa den butiken.. Massa små mysiga rum, fulla med underbara detaljer och ögongodis..
Tyvärr vågade jag inte handla så mycket där eftersom det var första stoppet och vi hade många fler, men det visar jag en annan dag..

En stor kram till Rikke också.. Det var så otroligt roligt och inspirerande att få komma till er..

4 kommentarer:

Hannis sa...

Vilken överraskning!
Så gulligt av honom.

Förstår att du hade kunnat gå där i en evighet!

Kram Hannis

Ardisia sa...

Vilken gullig man du har!! Älskar överraskningar!

Mycket inpirerande bilder. Ni verkar ha haft en trevlig resa :)

Ha en skön vecka :)

Kram Mia

Guttemamma sa...

Så kos å ha deg tilbake og for en flott mann du har!! Har hørt om den butikken,hvor i Danmark legger den/de???
Klem fra Anette

Ett Vitare Hem sa...

Men shit vilken underbar överraskning, vilken man att göra en sån sak ;o)
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS