lördag 28 mars 2009

Snyft...

Åhhh.. Jag är så besviken.. Jag hade ju blivit lovad ett par järnsängarsängar i onsdags.. Men jag kunde inte åka de 60 milen tur och retur samma dag.. Så vi sa att jag skulle komma på lördag morgon.. Så ringer karln på igår förmiddag och säger att han har sålt dem.. Det tycker jag är dålig moral.. Har man bestämt så har man väl.. Han hade inte tagit bort annonsen utan folk hade fortsatt ringt.. Och budat mer.. Hade jag bara kunnat åkt på en gång så hade de varit mina nu... =(
Jag hade ju möblerat om hela pojkarnasrum i huvudet och det skulle bli såååå himla fint, jag funkar så... Snyft..
Ja ja.. Det kommer väl fler tåg men ville så gärna ha dem....

4 kommentarer:

Guttemamma sa...

Å,nei...men det går da ikke an?? Om du hadde en avtale hjelper det jo ikke at en annen byr mer etterpå??
Håper inderlig du kommer over noen andre,men det skal vel litt til:-(
KLem og lykke til

Hem och Lycka sa...

Urdålig stil! Så gör man bara inte..

kram

Ardisia sa...

Nej! Så ledsen jag blev för din skull. Var så glad imorse då jag läste att du hittat sängarna.. Jättedåligt av säljaren. Jättedåligt verkligen. Kramar från A

Vikeskärs hem och vardag sa...

Men hallååå!!! Dumma gubbe, har man lagt ett bud och man godkänner det så är det så. Hm, hoppas du hittar några andra.
Kramar